Rensar!

Jag har rensat i garderoben här nere i hallen, snacka om mycket saker man bara trycker in där!
Vi hade tex 2½ Ullaredspåsar fyllda med plastpåsar!
"Kan vara bra att ha" är ett uttryck som borde förbjudas!


Inatt sov Nicole mellan 23 och 07.15, när hon vaknade gnälllde hon till lite så jag gick till hennes säng och då sken hon upp och gav mig ett stort leende! Härlig start på dagen!
Vi gick in till skötbordet och bytte blöja sen hämtade vi paketet till pappa Thomas.
Efter att Nicole ätit väckte hon(med hjälp av mig..hehe) pappa och lämnade en teckning hon gjort och sen paketet!
Vi låg kvar i sängen rätt länge idag, mysigt!

Nu har vi rensat garderoben i Nicoles rum,DÄR snackar vi gamla saker!
Småsaker från när Thomas gick i skolan osv,galet värre.
Nu kan man äntligen hänga in kläder där istället!

Dags att fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0