Pepparkaka

Nicole är en liten pepparkaka/pepparkaksgumma!
Hon har på sig sin fina pepparkaksklänning och tillhörande mössa!
Så fin så!!!

Igår var vi på inflyttningsfest hos Tommy och Margareta, riktigt skoj! Nicole var med men hade barnvakt på plats, Margaretas dotter Aleksandra. Vi tog bussen hemåt vid 1.15.

I förmiddags gjorde vi inte så mycket, jag och Nicole var ute en runda med Doglas(som har bott här i helgen).
Efter att mamma och pappa hämtat Doglas gjorde vi oss klara att gå ner till stan. Det är ju skyltsöndag!
Det var skönt promenadväder idag, så det gick snabbt och lätt att gå ner.
Efter lite byte/retur av kläder på söder gick vi vidare in till stan, men guud va mycket folk det var där!
Efter en stund gick vi mot bussen för att åka hem, till slut hade vi väntat i typ 40 minuter så det hade gått lika snabbt att gå hem!
Bussen var julpyntad med gran och allt, och i mitten stod en svettluktande kvinna i tomtekläder och delade ut pepparkakor och glögg!

Snart ska Thomas kolla på fotboll, och det blir väl att jag gör detsamma!
Thomas föreslog nyss att jag kunde städa medans han tittar på fotboll men jag låtsas att jag inte hör..hehe..

Glad advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0