Nicole♥HIF?

Jag satt och kollade igenom lite på datorn däruppe medans jag väntade på att Nicole skulle somna i förmiddags, så kom Björns band-"På gator röda och blå" igång och Nicole somnade direkt.
När låten slutade så vaknade hon och jag satte igång den igen varpå hon somnade direkt igen, så jag satte igång den en tredje gång innan jag gick ner!
En timme senare hör jag att hon vaknar så jag går upp, sätter igång låten och mini-HIF:aren somnar om direkt!
Detta måste väl betyda att vår lilla dotter föddes som HIF:are!

Sista matchen jag var på när jag var gravid var även första matchen som denna låt blev "Ingångsmusik" på Olympia. Hon känner väl igen den, jag spelade den mycket för att lära mig den!
Det är mäktigt när alla på läktaren sjunger med, och jublet när spelarna går in på planen mitt i låten är hårresande.




Nu ska jag fortsätta här hemma!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hm, konstigt! Så ska det inte vara, syns dock inte här hos mig!

2009-11-04 @ 16:33:44
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Linus

Du glömde ditt visakort här ;)

2009-11-05 @ 14:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0