Läkare och tandläkare

Imorse gick jag ner till doktorn för att kolla upp min mage, har haft ont i 2 veckor nu och börjar tröttna rejält på detta!
2 timmar var jag där och Nicole sov nästa hela tiden, när hon inte sov satt hon mest och log åt alla som gick förbi..
Nu har dom tagit massa prover så vi får väl se om det visar något.

Efter en snabb lunch gick vi ner till mottagningen igen, lämnade lite fler prover sen hem och bytte på och matade Nicole.
Dags att ge sig ner till stan, jag skulle till tandläkaren. Gick en liten runda på stan innan vi mötte upp barnvakten, mormor! När jag låg och var hjälplös i tandläkarstolen gick dom på stan.
Tandläkaren klagade på att jag inte hade "min söta dotter" med mig,
hon ville ju "titta på gobiten" som hon så fint kallade Nicole!

När jag var klar tog vi en fika på Fahlmans och Nicole åt lite där med.
En liten tur på stan hann vi med innan vi åkte hem och efter en runda upp till brunnen sitter jag nu här och varvar ner!
Nicole sover i sin vagn men vaknar nog när som helst om jag känner henne rätt!

Thomas har varit i Malmö ikväll men är på väg hem nu.

Jag tänkte nog gå ut och träna lite lätt ikväll om inte Thomas ska göra det själv.

Nu ska jag dock hänga upp tvätt!






Fikar med mormor!


Jag är jätteduktig på att hålla upp mitt huvud, men ibland blir jag trött!
När jag vilat lite brukar jag spela x-box, det är kul!


Jag tycker det är supermysigt att ligga hos pappa på morgonen när jag ätit.


Jag älskar att åka bil, jag brukar somna innan vi lämnat Jordbogatan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

så söt hon är :)

2009-11-10 @ 21:02:02
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Marlene [mamma till ned]

Åka bil är jätte mysigt! =)

2009-11-11 @ 10:44:20
URL: http://marleneoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0