Jävla hål!

Igår var jag och Nicole hos Helena och Theo. Anneli och hennes döttrar Olivia och Isabell var också där!
Theo är drygt 4 månader och Isabell är 5 månader, så Nicole är lite mini med sina 2 månader!
Det var lika kul som vanligt att träffa tjejenrna och snacka lite skit.
Vi lärde känna varann när vi jobbade på samma ställe för hundra år sen!

Tjejtjusaren Theo trivs i mitten!


Olivia ville också vara med på bild!



Idag har vi varit på babysim, Nicole trivs verkligen i vattnet! Efteråt log hon en massa, riktig solstråle idag. Förra gången var hon ju skitsur efteråt!

När jag skulle lasta ut i bilen(utan Nicole som tur var) så ramlade jag pladask framför bilen. Jag trampade i ett stort hål, men det var liksom under gräsmattan så det var ju omöjligt att se.
Ont som f*n gjorde det,skrapade knäna gjorde illa handlederna, fick basenheten in i magen/bröstet och nu börjar det göra ont i ryggen med.
Jag haltade in och satte mig i hallen och grät som en femåring, barnsligt värre!
Men det gjorde ju så förbannat ont!


Nu ska jag hänga upp tvätt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Asså vilka söta bäbisar.. och oliva då förståss.. Det va ju kul att ni alla har fött barn samma år fakiskt.. :D Kul att se bilder :D Finns det ingen bild på mammorna? :P

2009-11-24 @ 03:10:54
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0