GRATTIS!


Idag fyller kusin Wilmer 4 år!

Igår var vi i Helsingör en liten runda!




Inatt sov Nicole mellan 22.45 och 7.10!
Hon vaknade till vid 3 av att hon tappat nappen men annars har hon sovit som en stock!
Jag har förstått att vi är lyckligt lottade att ha ett barn som sover hela nätterna, de andra mammorna på föräldragruppen var riktigt avis och undrade hur vi gjorde. Vi gör ju inget speciellt och har inte gjort heller, det började redan på familje BB, då var hon bara vaken en gång och åt.
Nu känner jag att hon vaknar tidigt om hon vaknar vid 4 och vill äta, hehe, snacka om att man blir bortskämd!

Hennes arga kvällshumör har avtagit nu, skönt!

Snart ska hon få lite mat och så ska hon få sova, hon har slumrat till i sin gunga ett par gånger nu.
Jag tänkte passa på att dammsuga och när hon vaknat och ätit så tänkte jag att vi skulle ge oss ut i regnet och gå till Willys.
Jag köpte ett paket blöjor i måndags, men har insett att hon måste nog ha storlek 3 istället nu så jag tänkte att jag ska byta de jag köpte.

Nae nu är det dags att sätta igång med denna dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0