✯♥✯♥✯♥✯♥✯♥✯♥✯♥✯♥✯

Igår var jag uppe tidigt!
Lite innan 6 gick jag upp för att ta lavemang, jag skulle göra rektoskopi lite senare. Jag har ju varit med om mycket roligare saker måste jag säga, speciellt efter att läkaren gjort undersökningen en gång extra så en AT-läkare skulle få lära sig.
Kunde hon inte varit med från början istället!?
Snacka om att man kände sig liite utlämnad när man låg där och vädrade rumpan!
Men i  ärlighetens namn var det inte det värsta jag gjort i mina dagar, och tur var väl det för han skickade vidare mig till sjukhuset där dom ska göra en grundligare undersökning om 1-2 veckor.
Är inte livet underbart!?
Kunde dom inte bara hittat felet och givit mig en tablett och hoppla så hade allt varit bra igen?


Nicole stannade hemma när jag var hos doktorn, hennes snälla morfar kom hit och passade henne.
Nicole sov i vagnen först, sen lekte dom lite och så somnade hon i sin gunga och där låg hon nänr jag kom hem!



Imorgon ska jag och Nicole åka till farmor efter föräldragruppen,
farmor är ledig så vi ska mysa med henne hela eftermiddagen!

Farmor och jag

Nu ska jag hänga upp lite tvätt sen ska vi gå ner till Elineberg på babyrytmik
tillsammans med Emma och Elsa.
(Elsa är 1 dag äldre än Nicole)

Avslutar med lite bilder!

Min gunga är så rolig, jag älskar att sitta och prata med fiskarna!

Man blir rätt trött av allt fisksnack, dom har ju liksom inget minne så jag får säga allt om och om igen.
Såhär låter det: GRLNLGRNLR....GRLNLGRNLR..
Äh..till slut somnar jag istället, här är rätt skönt att sova, musiken är mysig!
Nu passar klänningen jag fick av mina kusiner Mikkeline,Sissel och Knut!
TACK!


I lördags när jag ätit hos mamma tog jag tag i handduken och
gosade in mig i den,
supermysigt!
Mamma hämtade snutten jag fått av farmor och farfar
och den var så mysig att sova ihop med!På mig har jag de fina bamsekläderna jag fick ärva av Isabell och Olivia!
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0