Nu händer det saker!

Idag hade vi fått endast ett brev i brevlådan, nämligen kallelse till ultraljud!!!
Som jag längtat efter detta brev!
Om 3 veckor får vi titta på Sixten(som är det nya namnet på bebisen i magen) och jag kan knappt längta mer!

Nu syns det lite att det finns en Sixten i mig, mina vanliga byxor sitter alledes för tight nu, får ha knappen öppen. Bilder på magen kommer så småningom!
Jag fick lite kläder i tisdags, bla en fin jeanskjol från HMmamma som sitter så otroligt skönt! Tackar för det!


I helgen ska Sixten på cross för första gången, jag ska hänga med mamma och pappa precis som förr i tiden! Och GRILLA SKA VI! Så det så...(Ja mamma det är OK om vi steker men man SKA egentligen grilla på crossen, det är så det är)

Nu ska jag hänga in lite kläder som av någon anledning hamnat på golvet, konstigt!



Avslutar med en favoritbild på Thomas och Wilmer!


Äh, här kommer lite fler


Wilmer hjälper Thomas i källaren


Lagar golvet som spindeln och ormen haft sönder
(en 3årings fantasi har inga gränser)


Klicka på bilderna för att få dom större!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0