GRATTIS KUSIN SISSEL!

Hej!
Idag blir min kusin Sissel 2 år!
Jag har aldrig träffat henne men mamma säger att hon är en helmysig tjej med mycket bus i blicken!
GRATTIS!

Visst har mamma rätt om bus i blicken?
(Bilden är lånad från http://fam-jilken.blogspot.com)

Kramar från Elonmakaronen!




Igår köpte jag mina första mammakläder!
2 par byxor, ett par jeans och ett par chinos, såå sköna!

Igår var vi i ishallen och åkte skridskor. Jag har inte åkt på 5-6 år så det kändes lite som Bambi på is först men efter en stund fick man upp modet och då gick det bättre!
Bilder kommer senare! (måste bara lägga in dom i datorn)


Idag är det städning på schemat!
Väntar bara på att Thomas ska vakna så vi kan äta frukost, under tiden slappar jag här i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0