BILDER!

Första köpet!
Denna body var det första jag köpte till bebis!
Om det inte blir en flicka trots allt så får det bli en
gåva till någon som får en flicka! Hehe



Inköp på Hollandsresan!

Några inköp jag gjorde i Holland, kan ni ana ett visst tema??
Jo precis, Nijntje är en STOR favorit hos mig.
Här i Sverige kallas den visst för Miffy, något jag ALDRIG kommer kalla den!
Nintje är skapad av en Holländare och skall därmed kallas Nijntje!
(Nijntje är för övrigt en förkortning/smeknamn på konijn vilket betyder kanin på holländska)


Nijntjenycklar som spelar och låter!


Denna tröjan är alledes för stor för bebisen,
men klart att den måste ha en Nijntjetröja när den är 7-9 månader med!
Testade den mot Knut som var 8 månader när dom var här
(Den är inte randig som det ser ut!)


Denna söta body fick vi av min familj i Houten,
tack så mycket familjen Norrthon De Vaan!



Besök av familjen Jilkén!
Första helgen i juni hade vi besök av min bror och hans familj.
Supermysigt att ha er här!!!





Målning!

Här är 2 bilder som visar den fula tapeten vs fräsch vit färg.
På den väggen som är brevid dörren på bild 1 tänkte jag be storebror Daniel
göra en fräck sak på sitt jobb, men det får ni se om/när det blir!




Bebisshopping!

Igår blev det lite nya saker till bebisen.
Och ja, såklart klarade jag inte av att låta bli att köpa en ny Nijntjepryl,hehe..
Till mitt försvar är den supersöt och var på rea!

Igår köpte jag även massa kläder till mig själv men jag lägger inte upp det här!



Ja så var det uppdaterat med bilder och allt!
Nu får ni dock bli bättre på att kommentera, vill ju veta vad ni tycker och tänker!

Imorgon är det midsommarafton och vädret är precis som det ska vara, osäkert!
Det har ösregnat inatt och imorse, men nu skiner faktiskt solen!
Vi svenskar lär oss aldrig heller, så här är det varje år!


Nu ska jag gå ner i källaren och se hur spjälsängen ser ut, håller på att måla om den.
Kom nyss på att det vore skoj att ha före och efter bilder på den, bara det att det inte finns någon bild på hur den såg ut före. Attans!

Förresten är det någon som är sugen på att göra en snygg header till mig så är jag evigt tacksam!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0