Trött!

Efter 2 dagars jobb är jag helt slut i kroppen, fötterna svullnar upp och ryggen värker mer än någonsin!
Men enligt försäkringskassan är detta fullt normalt och så ska det vara tydligen..

Maja är fullkomligt förbannand på mig för att jag inte släpper ut henne nu direkt, men jag ska cykla iväg och posta iväg min mobil. Den lever ju sitt egna lilla liv, har gjort i stort sett hela tiden. Nu har jag fått nog och skickar iväg den så får vi väl se vad dom säger..

Vad ska man äta ikväll då?
Vore skönt med hämt-mat men nej, det är ju så onyttigt och onödigt!
Finns kyckling över sen igår, det är mumma!
Jaja, vi får se vad som landar i magen till slut..


Förresten, har säsongsavslutningen på Desperate Housewives visats i Sverige än?
Galet slut verkligen, ska bli intressant att se nästa säsongstart! Undrar vem som står där....
Kollade på tv.nu men som jag fattade det så har bara nästsista visats och ikväll är det något annat program som visas...märkligt..



Nej dags att cykla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0