Trädgårdsjobb!

Igår var en skön slappedag, vissa i huset var lite bakis sen midsommar!
Vi cyklade ner till stan och skulle kolla på fotbollstrixare på sundstorget men det var inte mkt att se så efter att vi ätit vår slarvlunch(mcD) så cyklade vi hemåt igen.
På kvällen kollade vi film och åt gott!

Idag har jag sovit ända till 8, upp och åt min gröt och sen när Thomas kom upp och hade ätit så gick vi ut i trädgården och började röja!
Jag rensar ogräs och fula växter, ska även flytta några buskar och så lite gräs där istället, så det blir lite mer lättskött!
Nu är det dock mellanmålspaus!

Vi har Maja här nu när mamma och pappa är på semester, för en stund sen kom hon in med en fågel hängandes i munnen, BLÄ!
Thomas tog ut den och tänkte ge den till henne så hon kunde  äta den ute istället, NO WAY!!!
Den åkte i en pappåse som ska slängas, nog för att jag fattar att hon äter djur och annat äckligt ute men detta var lite väl tydligt för min smak!

Nu är det dags att gå ut i solen och rensa vidare.....


Avslutar med två bilder på mig från midsommar...


...och en bild på min fina sambo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0