Sommar!

Vilket väder vi har!!
Onsdag idag, vilket innebär att jag öppnar på jobbet och därmed slutar 12.15...fick dock jobba över en kvart men det är ju ändå riktigt tidigt att cykla hem vid den tiden!
Satte på mig min bikini när jag kom hem och insåg att det är HÖG TID att köpa ny,,,men att ha den på i trädgården funkar=)
Sen satt jag i solen en timme kanske innan Thomas kom hem med en pool, härligt!!
Han började gräva och jämna marken där poolen ska stå och imorgon ska den fyllas är det tänkt!
Jag hjälpte också till, sågade en gren på äppelträdet och grävde upp en rosenbuske som vi planterat om och lyckats döda..
När jag skulle lägga den vid komposten så la den sig mot mitt ben och jag reagede genom att greppa stammen med ett stadigt grepp...alltså fick jag fullt av taggar på benen och i handen..allt annat än skönt!!
Efter det tyckte jag synd om mig själv och tittade mest på..

Nu är jag i vecka 28..tiden går!!
Vår lilla tjej är en livlig krabat och det känns skönt samtidigt som det är jobbigt när det känns som att hon ska sparka sönder mig!



Avslutar med 2 bilder från igår!


Kommentarer
Postat av: jessica

Oj va fin mage du har =) ja tittar in här ibland o läser lite..spännande o följa...kram på dig..

2009-06-25 @ 09:09:36
URL: http://jessivega.blogg.se/
Postat av: Nicole

Om du är intresserad av en ny bloggdesign så får du gärna kika in på min blogg :)

Jag tar emot beställningar och har även auktioner med låga utrop.

2009-06-25 @ 09:32:48
URL: http://xoxonicole.blogg.se/
Postat av: Marie

Oj vad din mage har blivit stor. :D Kul att få se lite bilder. Kram

2009-06-26 @ 08:21:13
URL: http://eiramin.blogg.se/
Postat av: ellinor

ahh...visste inte att du va gravid...guuu vad härligt=)...man saknar det på ett sätt, magen....det känns konstigt sen när det lilla livet väl är ute. Men det är det mest fantastiska man kan vara med om..hihi..lycka till! Underbara bilder=))

2009-06-27 @ 13:19:22
URL: http://familjenrydell.blogg.se/
Postat av: Malin

Oh din mage är så underbart fin! Min har äntligen börjat växa :)

2009-07-01 @ 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0