Lagesrapport!

Jag sitter just nu i receptionen pa hotellet och ville mest saga att jag har det UNDERBART!!
Imorgon aker jag hem och det ar med blandade kanslor, visst att jag vill hem till Thomas och huset men GUD vad mycket jag kommer sakna Amsterdam!

Har shoppat lite till bebisen, nu ar bebisshoppingen i full gang kanner jag!

Fick aven en FIN present till bebisen fran Jemina, TACK SA MYCKET SNALLA TANT JEMINA! hehe


Bilder pa det jag shoppat kommer nar jag kommer hem!

Nu ar det dags for en dusch innan det bar av till stan och sen vidare till Utrecht for lite shopping pa mitt favvovaruhus, V&D. I eftermiddag/kvall ska jag till min gamla familj i Houten, ska bli jattekul!!!

DOEI!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill ha fler magbilder! :) visa nu, var inte blyg!

2009-06-04 @ 21:01:59
Postat av: Jennie

Vilken Malin är det som vill ha fler?=)

2009-06-05 @ 08:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0