Hur ska jag orka!?

Denna värme+allergin+ mitt jobb... jag klarar inte det!!!!
Kommer till jobbet idag, möter alla barnen i dörren och inser att vi kommer vara ute de närmsta 2 timmarna..och mitt öga som vägrar sluta klia/rinna.. jaja..bita ihop och hänga med ut...
Tror jag gick in 100 ggr...det kliade i ögat, jag svettades som en gris, det kliade, jag svettades osv osv...  som om inte det vore nog åt jag frukost tidigt idag vilket gjorde att vid 9.45 var jag vrålhungrig.. IN igen och gjorde en macka...
Och nu när jag ändå klagar kan jag passa på att berätta att jag haft en j*vla huvudvärk hela dagen med!!!!
Ska det verkligen vara såhär hemskt!??!!
Tydligen, för när jag kom hem låg det ett brev från försäkringskassan i brevlådan. Nervöst öppnade jag för att inse att det bara var en bekräftelse att dom mottagit min överklagan och att de inte vet när de kan ge besked. Tack för den!

SÅ..nu har jag klgat färdigt!

Min älskade sambo har fyllt poolen, köpt grejer till poolen och lite annat som behövdes här hemma, så när jag kom hem från Willys blev det ett premiärdopp för min del i poolen, badkruka var ordet! hehe.. det var lite kallt tyckte jag.. men efter en liten stund var det skönt!
FÖRRESTEN!!
När jag var på väg hem från Willys(nästan hemma) så fick jag syn på min gamla cykel!!
(denna mycket saknade cykel.. bilden är från förra året..)
Den låg iaf slängd i en buske här i området och var inte alls lika fin som innan, de har tagit sönder det mesta.. men jag tog hem den bara för att rätt ska vara rätt!!!





Imorgon ska vi till Fredriksdalsteatern med mamma och pappa (vår present till pappa), det ska bli skoj!
Nu är det hög tid att sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0