Amsterdam!

Idag åker jag till Amsterdam!!
Som jag längtat!!!!
Jag lämnar Jordbogatan vid 11.45 och kommer tillbaka på torsdageftermiddag!


I fredags var vi på Bakken med Malin&Pär och barnen, det var kul! Riktigt mycket man kunde åka trots graviditeten så det var skoj!
Thomas vann en Hollandsnalle till mig(den var orange därav hollandsnalle enligt vinnaren själv) sen blev det 2 nallar till som jag tänkte ha i bebisrummet!

I lördags var Anders och Bibbi här, Anders och Thomas gjorde klart vår grind i trädgården, och Bibbi och jag åkte till Höganäs och kollade på outleten..

I lördags sprang även storebror Daniel Stockholm Marathon, starkt jobbat!!!
Här är hans resultat;
http://resultat.marathon.se/SM2009/start/chiptider_sv.cfm?startnr=12176&Lan_ID=1
GRATTIS!!!!!!

Igår var vi nere på fria bad och kollade när Alicia spelade strandhandboll! Det var skoj att se trots att det inte gick så bra.
När vi kom hem lunchade vi lite sen var det trädgårdsarbete för hela slanten, jag håller på att skrapa bort färgen från utemöblerna så jag kan måla om dom.

Till sen kvällsmat åt vi kokt nypotatis och sill och ägg...mmm... efterrätten var såklart jordgubbar! Äkta sommarkänsla!

Idag är det 1år sen vi förlovade oss, tiden går!

Nu ska jag packa klart och sen ta en dusch!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0