Maja

Nu har vi Maja hos oss igen..men hon har bara varit inne ca 5 minunter sen vi kom hem för 3 timmar sen..
Vet inte hur länge hon får stanna denna gången, vi får väl se!


Gjorde ju sockerkaka innan som blev uppskattad!

Vi har redan ätit mer än halva..haha!



Har även tagit foto på sakerna jag köpte till bebis i Holland!

Mjukistofflor!
Fick de för ett superpris för att jag
bott i Holland innan!
Nijntje att hänga i vagnen, burrar när man drar i den..

Jip  en Janneke-bodys från HEMA.
Precis som Nijntje är detta något som betyder Holland för mig!

Jip en Janneke-pyamas!
Extra soft står det på den och det är verkligen
supermjukt och skönt tyg!

Nijntjemössa, inköpt på mitt
favoritvaruhus V&D.


Jag köpte även några sjalar,ett diadem, saft och såklart skumbananer med mig hem!



Dessa hörselskydd har bebis fått av morfar!
Redo för cross och fotboll!


Dessa Nijntjeskorna köpte jag på Kappahl
på rea för någon månad sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0