Lagt sig till rätta nu...

Vi var hos barnmorskan innan i eftermiddag, Thomas passade på att följa med nu när han har semester!
Hon klämde och kände en massa på magen och konstaterade att bebis nu lagt till rätta! ♥
Allt klämmande gjorde nog bebis lite irriterad för hjärtrytmen var något högre än vanligt, dock absolut ingen fara!
Jag följer kurvan bra och mitt blodtryck var bra som vanligt, jag som var övertygad om att det var höjt fördet har känts så!

Nu ska jag skala och koka potatis till potatissalladen som skall ätas tillsammans med det grillade köttet!



Var är alla kommentarer?!?
Är ni inne och läser kan ni väl skriva lite med?♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Jennie! Nu var det min/vår tur att kika in på din/er sida:) Hoppas allt är bra med dig och magen men det verkar som det:) Ha det bra! // fam. Wohlin

2009-07-28 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0