Kvällsbakning

Håller på att baka för fullt, har fått en beställning på mina kladdkaksmuffins så nu är dom på G!





← så ser dom ut!


Thomas är ute i garaget och tränar, känns lite som att han kommer bo där ute nu..hehe..

Om 40 minuter är alla muffinsen färdiga och då är det sängen som gäller för mig! Hoppas jag får sova några timmar inatt!
(sov dock 1½timme på soffan vid 12-tiden idag,riktigt skönt, speciellt mysigt var det att bli väckt av en puss!)

Måste erkänna att jag saknar Maja(katten) här hemma, men det är otroligt skönt att inte nysa var femte sekund och att ha rent på golvet!!




Britney Spears i Köpenhamn på lördag, ska bli skoj!
(Min present till Thomas)

Tur dock att vi har sittplats, hade aldrig pallat annars!





Nu plingar det i köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0