Hemma!

Det var ett tag sen jag uppdaterade här känner jag, men det har varit full rulle!

I söndags åkte vi till Kil i Värmland och har varit där till igår.
Det har varit slappt och mysigt, vi bodde i en liten stuga på en camping vid Fryken.
Mamma och pappa var där som vanligt fast på crossbanan, och familjen Jilkén hade hyrt stgan brevid vår.

I söndags grillade vi gott när Jilkéns kom dit och sen kom mamma och pappa ner till oss och hälsade på en liten stund.

I måndags var vi på något som heter Gammelvala, det är en hembygdsförening som under en vecka varje sommar lever så som man gjorde förr. (Gnälliga pensionärer och gravida har fördel när det gäller parkeringen!)

I tisdags regnade det hela dagen och jag,Thomas och Christine åkte in till Karlstad för en liten tur på stan. På kvällen var det speedcross i Kil, dit vi hade fått VIP biljetter så vi fick även mat och dryck under kvällen.

På onsdagen packade Jilkens ihop och stack vid 10.30tiden och vi åt en lugn frukost innan vi checkade ut och körde/cyklade bort till Fryksta och badade där(läs:Jennie badade där, Thomas agerade för en gångs skull badkruka).
Efter badet körde vi upp till crossbanan och duschade och käkade lunch med mamma och pappa och vid 15.30-16tiden började vi rulla hemåt Skåne!

Jag körde och blev tröttare och tröttare så Brålanda fick bli första stoppet, kaffe och en arraksboll, sen var jag fit for fight igen!
Lite efter Uddevalla tankade vi och sen körde Thomas ner till Varberg där vi stannade och åt på en asiatisk restaurang inne i stan, där servicen var dålig men maten var supergod!!
Lämnade Varberg och återigen var det min tur att köra, Thomas hade druckit öl till maten.

Idag vaknade jag av att det ösregnar, inte så skoj väder att komma hem till!
Nu ska jag packa upp min väska och sen tror jag att jag lägger mig och kollar någon film!

Senare ska jag även lägga in bilder från semestern i datorn så håll utkik!!!


Kommentarer
Postat av: Marlene - Blivande Mamma

Hej!

Jo det är bra här.. känns att det är nära nu..

Verkligen spännande att han kan titta ut NÄR SOM! :)

Det är kul att veta att han snart är här, men samtidigt så försöker jag att inte längta för mkt.. man kommer nog sakna att ha en lille i magen :)

2009-07-23 @ 11:59:31
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0