Foglossning?

Kan det vara foglossning som jag känner av??
Läst på lite om mina symptom och det kan vara foglossningen som spökar...
Denna smärta är tidvis så stark att det känns som att allt snurrar och jag måste stå stilla och hålla i mig.

Denna veckan är ingen bra vecka känner jag, är nedstämd och har ont som bara den..
Jag sover dåligt på nätterna, dels pga att vi har varmt som bara den och dels pga att jag måste kissa hela tiden.
Nu har dessutom denna smärta i höft/ben dykt upp...
Kan gråta för INGET och tycker det är otroligt jobbigt..


Jag ska till barnmorskan på måndag och göra glukosbelastning(kolla om jag har graviditetsdiabetes), så jag får väl prata med henne om detta då.

Bara en veckas jobb kvar sen går jag på semester! Snacka om att det ska bli skönt!!!

Vi åker till Kil i Värmland den 19 juli, guud vad jag längtar!
Innan dess hinner jag med en minisemester i Amsterdam! Japp, galet nog ska jag dit igen!
Vi har även pratat om att ta en knapp vecka i Stockholm med, vecka 31 eller 32..

Nu ska jag lägga mig och läsa lite..
GODNATT

Tack förresten till er få som kommenterar här, jag blir alltid lika glad när någon kommenterat!♥

Kommentarer
Postat av: Christine

Låter inget vidare! Krya på dig i värmen!//christine

2009-07-02 @ 19:09:52
Postat av: Marie

Usch... foglossning låter inte alls roligt. Hoppas du mår bättre snart. Du får säga till din bäbis att sluta ligga o trycka på din blåsa :P

Hoppas du får en underbar semester!

2009-07-04 @ 20:47:04
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0