Dankjewel!

Ja det har jag fatt saga ett par ganger sedan jag landade i Holland!
Alla har ar sa vanliga mot mig och magen, pa taget fran flygplatsen fanns inga lediga sittplatser, ingen fara for det ar en ganska kort tur in till stan, men genast reste sig 2 man upp och den ena hjalpte mig med vaskan och den andra erbjod mig sin plats!
Likadant pa tramen(sparvagn),inte behover jag sta upp inte!
Anledningen att jag sager dankewel ar att det betyder tack sa mycket!

Idag gick jag upp samtidigt som Jemina och at frukost sen nar hon gick till jobbet sa baddade jag ner mig i sangen igen.
Sa har jag varit ute pa stan en vanda och smashoppat lite och nar jag kom tillbaka till hotellet var jag helt slut sa jag somnade och sov i 2 timmar, superskont!
Nu ska jag ga bort till AH och handla lite frukt och annat gott och sen kommer snart Jemina tror jag!

Ikvall ska vi traffa en gemensam kompis och kaka lite gott var det tankt!

Nu ar mina 20 minuter snart slut sa ha de gott salange, DET HAR JAG!

DOEI!

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Hej gumman!



Kul att du har det så bra.. Nu är det onsdag så redan imorgon skall du hem igen! Oj vad tiden går...

2009-07-15 @ 00:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0