Britney Spears

Vi var i Köpenhamn och kollade på Britney Spears igårkväll, det var en bra show men hon sjöng mest playback och det var rätt tydligt vilket gjorde det lite dåligt.
Hon pratade med publiken en gång och det var inte många ord så jag vill inte påstå att hon bjöd på så mkt utöver en vanligt musikvideo.
Dock är det ju alltid en annan sak att sitta på arenan och kolla live och alla människor omkring som verkligen avgudar denna människa och skriker hysteriskt, minst lika underhållande att titta på som själva showen.


Jag har kommit på en sak; vårt barn tycker om låten "If you seek Amy" med just Britney...
Jag kände inte bebisen alls så jag antar att hon sov gott därinne, men så körde Britney igång med den låten och genast började bebisen snurra runt inne i magen! När låten var slut lugnade hon ner sig och jag kände knappt henne på resten av kvällen!

Inte jag som filmat och det är ganska dåligt kvalitet, men det är så kul för så fort jag spelar denna låt här hemma så sätter hon igång där inne!
Är det ett litet Britney-fan vi skapat månne?


Nu ska vi till Strövelstorp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0