Barnvagn!

Det är dags för oss att köpa vagnen nu och det har dykt upp en ny modell som verkar vara riktigt lik den vi valt redan, bara att den är lite billigare.
Jag tycker dock att den är "fulare" och vill helst ha den vi kollade på från början!

Den vi valde först


Den som är lite billigare

Det som är sjukt med att köpa vagnen i USA är att det är så mycket billigare där!
Jag räknade på den "dyra" vagnen +liggdel.
Tog den billigaste kombinationen jag hittade i sverige och letade inte ens efter den billigaste kombinationen i USA.
Priset för vagn+liggdel i USA blev ca 1000:- billigare än vad bara vagnen kostar i Sverige!


Vilken vagn tycker ni är finast??
(Bortse från färgerna)



Nu ska jag vika lite tvätt och lägga in!




Kommentarer
Postat av: Linda

Hej..

jag tycker de ser typ likadana ut, förutom att det verkar vara en enklare "shoppingbag" på den nedre.

Ska ni beställa från usa? :)

Vi har en urban jungle. Samma typ av vagn.. Så smidigt :)

//Linda

2009-07-30 @ 11:29:39
Postat av: Jennie

Ja det blir den undre fulare vagnen och en mjuklift...

2009-07-30 @ 11:49:54
URL: http://elonmakaron.blogg.se/
Postat av: Linda

Vart beställer ni den från? Vilken sida?

2009-07-30 @ 17:55:38
Postat av: Jennie

Det blir den undre och hårdlift efter lite övertalning och kompromissande..hehe..

vi ska beställa från www.amazon.com

2009-07-30 @ 23:17:57
URL: http://elonmakaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0