Snart så..

Får ni reda på att det kommer en lite Elonmakaron till hösten....
Det ska bli så skönt när ni vet, speciellt mamma(mormor), vet inte hur många gången jag varit på väg att prata om graviditeten!

Förra måndagen var VI(pappan följde med ändå!) hos barnmorskan för första gången.
Lotta heter hon och verkar supertrevlig. Hon kollade upp mina mediciner och det ska gå bra att fortsätta med dom under graviditeten så det är verkligen skönt.

Igår fick jag reda på att en i min närhet också ska ha barn i september, tror det var 4 dagar innan mig! Verkligen kul!!


Jag är nere i en lugn period med illamående just nu, jag kontrollerar det rätt bra genom att ständigt äta istället!
Apelsiner har jag tryckt i mig flera kilo de senaste veckorna, mums det är så gott och så lätt att få ner!

Vi börjar även bli friska här hemma vilket är otroligt skönt!



Jaha nu tror jag att det är dags för lite tv innan det är sovning på mitt schema!




Till Elonmakaronen; Jag älskar dig redan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0