Illa.. jag mår illa....

Usch jag läste nyss förra inlägget..
"Jag kräks inte iaf, men ska inte ropa hej än antar jag!"
Nej! Det skulle jag inte gjort...för kräks det gör jag nu...på nätterna och på morgonen, verkligen inget kul alls!

Imorgon är första besöket hos barnmorskan, pappan kan inte vara med för han är sjuk, lite tråkigt att åka ner själv men det går!


Våra kompisar misstänker nu att det finns en bebis i min mage, men vi vägrar att erkänna! Hehe..
Om 3 veckor, då ska vi på fest och då lär det komma fram i vilket fall som helst, så därför tänkte jag berätta för den blivande mormorn och morfarn innan festen..


Nu ska jag lägga mig och läsa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0