HOST

Jag är så otroligt trött på denna hostan nu!!!
Jag var hostfri  en vecka ungefär sen kom den tillbaka i förrgår som en blixt från klar himmel, fy farao vad irriterande det är!

Idag har varit en dålig dag, jag har mått dåligt i stort sett hela dagen. Illamående och trötthet är hur jag skulle beskriva denna dagen. Och nu på kvällen har jag fått huvudvärk med, men jag tror det mest beror på att jag hostar som aldrig förr!


Nu ska jag hämta tvätten i källaren sen är det hög tid att lägga sig!



Kommentarer
Postat av: MiA

GRATTIS MIN ÄLSKADE VÄN....

DE VAR JU MEGA KUL ATT HÖRA... ME LOVE IT.. *=)

KRAMIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

2009-02-27 @ 12:41:04
URL: http://mizzraven.blogg.se/
Postat av: Marie

Nämen!!! Grattis!!

Skitkul juh! Jag kommer självklart följa er om ni fortsätter att uppdatera här.

Massor med kramar

2009-03-04 @ 03:09:13
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0