Ursäkta!

Jag känner mig oerhört dålig på att blogga just nu, men jag mår inte speciellt bra och då pallar jag inte lägga tid på att uppdatera en massa.
En vecka och 2 dagar tills jag ska till sjukhuset med magen, hoppas verkligen dom hittar något nu för jag håller på att bli galen på smärtan!

I onsdags när vi varit i Kvlinge åkte vi vidare till Kristianstad, Nicole var vaken hela vägen och charmade de andra resenärerna, speciellt 2 tjejer mittemot!
När vi kom till pappa Thomas hotell åt Nicole och sen blev hon jättesur! Efter en stund upptäckte vi att det var supervarmt på rummet så vi öppnade fönstret och jag gick ut i korridoren med henne, där somnare hon ganska direkt. Hon sov en timme i sin vagn sen blev hon orolig igen så då flyttade jag över henne till vår säng och då sov hon till morgonen.
Efter frukosten gav vi oss ut på stan för att köpa en öl och ett kexchoklad som Thomas tagit i minibaren. Kexchokladen skulle dom ha 25kr för och ölen 50kr, så vi ersatte med öl från systemet och kexchoklad från coop istället!
Thomas kom till hotellet lite innan lunch och vi checkade ut för att sen gå iväg och käka lunch ihop, kåldolmar!
Sen gick jag och Nicole på stan ett par timmar, jag passade på att köpa lite julklappar.
Efter att vi kommit hem till Helsingborg skjutsade vi Thomas till jobbet(han skulle på after work) och vi åkte och hämtade sushi till mig,MUMS!!!
Nicole vaknade vid 20.30 och var på riktigt uselt humör, verkligen skitarg!Ville inte äta eller något.
Till slut satte jag henne i bilen och körde en runda, men det hjälpte inte(hon brukar somna i bilen annars). Thomas ringde och ville ha skjuts hem så vi hämtade honom och körde hem.
Efter att ha fått i Nicole mat så somnade hon som en stock och sov tills jag väckte henne vid 8 för att vi skulle åka till simmet!

På babysimmet dök hon för första gången, det gick jättebra och hon blev inte allt ledsen! Duktiga tjejen!
Jag fixade naglarna vid 12 och efter det var det dags för föräldragrupp/babymassage. Nicole var inte så sugen på det, hon åt lite istället!

Igår var Nicole och Thomas i Karstorp hos farmor och farfar. Jag och Malin fick massage/spa på Sommarsol, tack Bibbi! När vi kom tillbaka till Karstorp gjorde jag mig iordning och stack till mina föräldrar när jag var klar, så åkte vi vidare till Helsingborg med tåg.
Det var bowling och julbord igårkväll, riktigt trevligt som vanligt! Blev en massa cider och snapsar, så jag mådde som jag förtjänade imorse!

I förmiddags var vi på badhuset, hela familjen. Det var skoj och Nicole trivdes i vattnet som vanligt! Hon dök en gång idag och det gick superbra!
I eftermiddag har Nicole och jag varit på julfest på crossklubben, hon hade på sig sin fina pepparkaksdräkt!
Jag vann en alladinask och en julblomma på lotteriet. Alla barn får godispåse så Nicole fick också en påse som hon blev glad för! hehe...
Hon fick även en fin present av Ronny&Lisbeth, fina kläder, tack så mycket!!!


Nu ska jag fixa lite kvällsmat, börjar bli hungrig..får väl se om jag kan äta något utan att få kramp!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo klart att du kan få det, ska se om jag hinner ikväll. Annars blir det i veckan! KRAM

2009-12-07 @ 09:55:54
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0