Skånesnö..

Igår var den stora dagen..
Nicole vaknade vid 6.30 och ville äta, sen somnade hon inte om igen(precis som jag egentligen ville men jag gjorde inget för att hålla henne vaken dock)
Hon somnade lagom till vi skulle iväg och möta Tina och hennes dotter Isabell i stan. Dom passade nämligen Nicole medans jag låg under kniven! haha.. Jag gjorde vid det sista(förhoppningsvis) på mina öron igår, så nu ser jag ut såhär:

Jag tänkte lägga upp före och efter bilder sen när allt är läkt och bra!

När jag mötte upp Tina igen efter operationen så var Nicole vaken, hon var inte det minsta ledsen alls och det är såå skönt att vi kan lämna henne utan att hon blir ledsen!
Hon har bara träffat Tina en gång innan och det lär hon ju inte minnas! Hehe

Tina har tagit denna bild på min glada tjej!
TACK SÅ MYCKET FÖR HJÄLPEN TINA & ISABELL!

På vägen hem från stan snöade det för fullt.
Nicoles morfar kom hit vid 12tiden för att passa Nicole när jag skulle till sjukhuset för att kolla min mage.

Det gick bra på sjukhuset, fick massa lugnande och smärtstillande så det var inte så hemskt som jag väntat mig. Gjorde rejält ont en liiten stund men då fick jag med lugnande/smärtstillande så blev jag glad igen!
Efter undersökningen fick jag ligga på en säng och vila mig, och så fick jag god apelsinsaft!
Drack nog 3 glas i ett svep,hehe.
Thomas och Nicole hämtade mig vid 15tiden och då kom doktorn och pratade med mig, han ville vänta till Thomas kom för han trodde inte jag skulle komma ihåg annars eftersom jag var så drogad! MEN jag kommer faktiskt ihåg vad han sa, dock hade han ritat upp allt på ett papper så det gjorde saken lite lättare!

Jag har iaf fått medicin och så tog dom vävnad som ska skickas iväg, jag får svar om 3-4 veckor trodde han!
Nu håller vi tummarna att detta ska bli bra!
Jag mår psykiskt mycket bättre idag än vad jag gjort på länge, och det är verkligen helt underbart!

Nu snöar det för fullt men eftersom det inte är tillräckligt kallt blir det bara slask, som vanligt i skåne!

Nu ska jag och Nicole klä på oss,sen får vi se vad dagen har att erbjuda!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja ängelholm :) hihi!

2009-12-16 @ 14:46:51
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0