3 månader!

Idag blir Nicole 3 månader, tänk vad tiden går!

Hon ville minsann vara lite unik med vår lilla prinsessa,
endast 5% väljer att titta ut på dagen då dom är beräknade!




Nicole firar sin 3 månadersdag genom att bjuda er på en massa bilder!


Jag och mamma var i tidningen i söndags, såhär såg vi ut!

Några bilder från i lördags när vi var ute vid Västersjön
hos Stoffe och Jessica och åkte pulka!


Här står mamma och tittar ut mot Västersjön


Pappa och Julia väntar på att Jessica ska servera varm choklad!


Här testar pappa om isen håller, det gjorde den!


Här sitter jag och myser med min kompis Julia,
hon är 3 år äldre än mig och supercool!
Mamma tyckte tydligen att jag var varm och började klä av mig,pinigt!!!!


När Isabelle somnade så snodde jag hennes racer-gåstol,haha, hon vet inget!!


Avslutar med lite blandade bilder!


Mina elefanter är kul att titta på, dom fick jag av farmor och farfar när jag föddes!


Denna stilen har jag när jag sover, man växer bättre då tror jag!


På morgonen är mamma superkul, vi brukar titta på morgonnyheterna ihop!


Här sitter jag och hänger och gör "tummen upp"!


Mamma och mormor skulle till Ikea och väla, så jag hängde med på två villkor;
1: Jag vägrar ligga ner i vagnen!
2; Jag ska få en egen stol att ha hemma!


Jag har fått en tomtedräkt av pappas kollega,
men mössan är lite stor så när mamma tittade bort i en minut så hade jag gömt mig!


Vi var på badet en söndag,
men det var så varmt där så det gick inte att ta foto!

Alla barn fick godispåse på crossklubbens julfest!


Nu ska jag väcka min familj, jag ska åka och göra mina naglar fina och Thomas ska köpa julklappar. Vad Nicole ska göra vet vi inte, hon har nog inte bestämt det än!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vilka härliga bilder! Grattis Nicole! Vad kul om vi kan ses i januari :) Kram

2009-12-22 @ 13:20:46
URL: http://malinsplanet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0