BRR..

Det är kallt ute, men ändå skönt! Frisk kall luft, blir en lång promenad sen.
Det var kallt redan igårkväll, för när jag skulle åka till badhuset och simma(!!!) var det frost på alla bilar. Tur vi har bränslevärmare på bilen för när jag var klar med simningen och kom ut i bilen var verkligen alla bilar helt vita men min var varm och go!
Simningen ja, det var ju inte igår direkt! Jag har inte simmat sedan jag flyttade hem från Holland.
Eller jo!
Två gånger har jag följt med Thomas föräldrar till Laholm, dom simmar där varje vecka.

Det var otroligt skönt att simma, jag simmade 1200m. Kändes bra att gå upp och duscha och veta att man varit duktig! Badmästaren stannade mig på vägen till duschen och berömde mig, alltid kul ju!

Jag håller på att städa här hemma, och då menar jag verkligen storstädning! Det var så kul igår när Thomas kom hem och påpekade hur rent och fint här var nere! Nu är det strängt förbjudet att äta utan tabletter på bordet, och att låta saker ligga framme kan leda till dödsstraff!
Nicole somnade nyss så jag tänkte fortsätta här hemma, vi har ju en hel våning till som ska städas! Tur vi inte inrett källaren än, för det hade jag inte orkat!

I eftermiddag ska vi(jag och Nicole) nog åka ner till Kävlinge och hälsa på, ska bli skoj!
Thomas jobbar i Kristianstad och kommer kanske sova där inatt.



NU ska det städas!
Ciao!

(Ursäkta för dålig bilduppdatering, batterierna på kameran är slut och jag glömmer sätta som på laddning. Kanske borde göra det direkt!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0