Återbesök

Idag har jag (och Nicole) varit på återbesök hos min barnmorska. Vi gick bla igenom min förlossningsjournal, det var lite kul! Sen frågade hon en massa hur det var nu jämfört med tidigare och jag svarade som vanligt att det inte var stor skillnad, blir lite vad man gör det till!
Nu menar ju jag givetvis inte att det inte är någon stor sak att bli förälder, det är det största som hänt mig, men vi lever så som vi alltid gjort..bara att vi har Nicole med oss nu!

Efter återbesöket kom Nicoles farmor hit på besök, trevligt! Vi fikade lite och pratade om allt mellan himmel och jord!


Igår var vi på Ikea och Väla med Nicoles mormor, det blev en stol och lite ljus på Ikea och ett par snickarbyxor till Nicole på väla!

Nu vaknade Nicole så jag ska ge henne lite mat sen får vi se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0