Varmt!

Gudars vad varmt det är!
När jag kom hem från jobbet idag la jag mig på soffan och sov nästan 2 timmar, skönt!
Sen åt jag lunch och så bjöd Thomas på sitt berömda superkaffe som jag drack i solen.
Vi pratade om hur fula rabatter vi har så jag gjorde slag i saken och satte igång med den lilla där vi har rabarber, hallon och gräslök.(Lite blommor finns också där iofs). Den rabatten är den enda jag klarar av för den är upphöjd så jag kan sitta på kanten och greja.
Nu är allt ogräs borta och Thomas grävde bort lavendeln som vi hade där med. Jag flyttade om lite där så det ser lite mer ordentligt ut, så nu är det så fint så!
Dock har jag grymt ont nu, tänker inte mig för alltid tyvärr!
Får bli en varm dusch sen och kanske till och med lite massage om jag har tur!

Thomas är iväg och handlar till kvällsmaten, fisksoppa ska det bli!


♥♥♥♥♥


Idag går jag in i ny vecka av graviditeten, v 36. Tiden går fort!
Tycker inte det är längesen bara vi visste om detta och man var så nällad att berätta för hela världen!
34 dagar kvar, men jag tror mer på 45 dagar typ!
Kan ju bli så att jag firar min 27års dag på förlossningen!


Bebis V36




Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! ja han läste om profylax för mig för att han också vara beredd :P. Hur känns allt nu då? Snart är din lilla tjej här! Själv så är det bra, börjar bli lite trött av att jobba 100% nu, funderar på om jag ska gå ner i tid, men får se. Kram

2009-08-19 @ 21:59:02
Postat av: elle

hihi...roligt=)) då e de snart dags...spännande=) det är det mest fantastiska å j*ligaste man kan vara med om när de lilla livet ska ut...men ack va fort man glömmer igen...då får man hålla utkick sen på webbisar, det är verkligen en toppen funktion de...kram

2009-08-21 @ 20:48:33
URL: http://familjenrydell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0