Sunshine!


Igår var lyckat! Lagom lugn tillställning och lagom mycket folk! Vi blev 9 st vuxna och en 4 månaders bebis.
Det bästa av allt var nog att nu märktes det rejält att vi har diskmaskin!!! Gudars vad skönt!

Ett minne blott! (lånad bild)


Idag tänkte jag bara lata mig, jag är otroligt trött idag.
Har nyss ätit frukost och funderar på att gå ut i solen och lägga mig och slappa!
Kanske läsa lite i min bok.





Namn på bebis??
Sedan länge har namnet på vår bebis varit bestämt, ett tjejnamn såklart. Men, OM det kommer ut en liten kille?? Nae då har vi INGET!
Det kan ju faktiskt vara så att hon så fel på ultraljudet och att det är en kille där inne..
Jag funderar så det knakar och har vissa förslag men Thomas nappar inte.
Vi får helt enkelt hoppas på att det blir en liten ********* Anouk Alicia Novin som tittar fram!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0