Somnar

Jag somnar snart!
Vi ska äta grillad kyckling och potatissallad ikväll, Thomas kör väl igång grillen snart hoppas jag...

Har varit en trevlig dag idag, pölse och smörrebröd blev det på båten, sen åkte vi hem till oss allihop och drack kaffe!

Undrar hur länge jag ska ha ont i axeln efter att jag ramla i trappan dagen innan midsommar? Tränar den varje dag och det blir väl bättre och bättre antar jag, på midsommar kunde jag knappt använda den alls:)

Idag blir det sängen direkt efter maten, imorgon är det dags för jobb!
Var så kul att hälsa på där i fredags, saknar mina små huliganer!!!




Kommentarer
Postat av: Marie

Åhhh pölse.. fan va gott! Sakna

2009-08-03 @ 00:37:58
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0