Solen försvann..

Men innan dess hann jag med att rengöra poolen lite samtidigt som jag svalkade mig i den...

Funderar på att baka kanelbullar idag, men vi har ingen jäst hemma.
Orkar knappt åka till affären bara för det faktiskt.

Är sjukskriven 75% nu, så jag kommer jobba 2 timmar om dagen framöver, känns knappt lönt.
Ska prata med chefen på måndag och komma överens med tider och vilken avdelning jag ska vara på.
Jag inte är insatt i något spec arbetslag nu på HT eftersom jag inte ska vara där så länge in på terminen.

På måndag börjar även föräldrarutbildningen, ska bli intressant faktiskt!


Nu ska jag byta om (sitter i bikini) och lägga mig i soffan och kolla film!


Kommentarer
Postat av: Marlene

Då får du ju baka lite! ;-)

Allt är bra, själv också?

2009-08-08 @ 17:14:36
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hihi eller hur!

oo har ni pool?? vill också ha i denna hettan!

kan du inte få jobba en hel dag i veckan bara, eller 5 timmar två dagar i veckan eller nåt?

jag är i vecka 27+3 idag! mår helt okej tycker jag. Lite småtjaffs sådär men det får man ju räkna med haha..

hur långt gången är du nu?



kram!

2009-08-09 @ 00:17:00
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0