Sol och värme!

Vilket väder! Vi var i Ödåkra innan och kollade på fotboll, eller rättare sagt Thomas kollade fotboll och jag läste min bok:)
Sen åkte vi hem och hoppade i poolen och svalkade oss!

Nu har ja solat klart för denna dag och ska ta en dusch och sen ska vi dra ner till stan och möta en massa "novins" för att tura.. gott gott!




Imorgon ska jag "provjobba", ska bli intressant att se hur det går...
Dessa lyft och dåliga ställningar har ju inte varit så härliga innan och nu är jag större och har mer ont så ja..det ska verkligen bli intressant!



Kommentarer
Postat av: Marlene

Kom bara att tänka på att du sa att du hade så himla ont när vi var hos Stoffe och Jessica, så att du inte ens orkade jobba!?

Du ser så pigg ut (bilderna från resorna, mm) och skriver om att du åker till amsterdam osv så tänkte jag att du säkerligen mår bättre. För med den foglossningen jag hade hade jag aldrig pallat resa och åka runt så..

2009-08-02 @ 14:41:04
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: Marlene

Men alla är ju olika ;) Ha de fint! Kram

2009-08-02 @ 14:50:48
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: Marlene

Nej jag vill inte få ut något utav att skriva så. Jag skrev att det verkade som att du mådde bättre, sen hur du tolkar det kan inte jag hjälpa..

Inte meningen att du skulle ta det så..

Och jo.. Jag anser att om man inte orkar att jobba, så orkar man inte resa och sånt heller, för det är otroligt jobbigt att bara gå och handla om man har foglossning.. Sen att man kan ha ont i ryggen och vara trött är ju en helt annan sak.. Tycker att vi lämnar denna diskussionen nu eftersom du verkar tro att jag "Hoppar på dig".. som sagt, inte alls det som var meningen! Kram

2009-08-02 @ 19:31:05
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

hm den där Marlene verkar vara ivrig att påtala för dig att du nog inte alls har ont. Jag får känslan då man läser hennes kommentarer av att det är hon som ska vara värst. Stackaren-

2009-08-02 @ 19:45:30
URL: http://www.metrobloggen.se/levaighettot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0