slut!

Totalt slut är jag nu!!
Ska inte göra ett smack till idag tror jag!

Thomas kom hem, slängde i sig maten som jag slavat med i 1½timme sen åkte han iväg och spelar golf.
Ingen nyhet för mig men det kändes lite skumt ändå! hehe


Jag har varit nere på stan en snabb sväng och hämtat Thomas jeans som han skulle köpa, och bytt träningsjackan jag fick igår till en storlek mindre.
Köpte även en fin kofta på staduim(ja mamma, jag fick köpa!)
Känns lustigt att köpa kläder som inte alls passar nu, men som förhoppningsvis passar om en månads tid!
Gissa om jag längtar efter att få köpa vanliga kläder, där utbudet är något större än svarta trista kläder!!
Kom just på att det ska jag önska mig i födelsedagspresent, en shoppingdag!


Nu känns det som att magen ska spricka, spänner så jääkla mycket i den!
Idag när jag skulle gå över gatan för att komma itll bussen så fick jag en megaförvärk!
Mitt på övergångsstället!!
Kände mig som världens dummaste för jag saktade ju in,kunde inte gå snabbare.. Jag hade svurit om jag suttit i bilen och någon gått på övergångsstället och segat sig över, hehe..
Dessa förvärkar är otroligt enerverande och jag skulle kunna ge vad som helst för att det skulle betyda att imorgon kommer bebis, men det vet vi ju alla att så är inte fallet!

Beräknad födsel 22 september.
30 september tror jag på!
Vad tror du???




Kommentarer
Postat av: Marie

15e september gissar jag på!

2009-08-27 @ 01:11:56
URL: http://eiramin.blogg.se/
Postat av: Jennie

I WISH!

2009-08-27 @ 07:49:20
URL: http://elonmakaron.blogg.se/
Postat av: Anonym

27 - 28 :)))

2009-08-28 @ 09:02:15
URL: http://metrobloggen.se/levaighettot
Postat av: Malin

jag tror på den 28:e sep :)

2009-08-28 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0