SEGT!

Blogg.se går supersegt!! Riktigt irriterande!
Jag kopierar iaf in vad jag skrev på tåget, den finfina bilden på mig får ni vara utan..


"Sitter på tåget på väg till Ängelholm.
Ska träffa mamma och hämta en grej hos Marina.
Fick sms av storebror innan, vi tackar så himla mycket!!!

Ikväll spelar HIF i Malmö, men jag får inte vara där..rätt klokt med tanke på allt bråk som antagligen kommer uppstå!
Jag får lyssna på radion och fixa i barnrummet istället!"

Det jag tackar storebror för är en gungan som jag vill ha till bebis från Fisher Price, vi får deras gamla! TACK igen!
Och grejer som jag hämtade hos Marina var ett babygym med Laban och en Babybjörn babysitter, TACK igen!



Nu har jag bakat cookies och ska lägga mig i soffan och kolla lite TV, imorgon är det försent!
Vi kommer nämligen från midnatt att vara utan tv, får kanske köpa någon annan mottagare men det är inte någon större brådska, inte direkt att vi tittar på tv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0