Saida?

Är det någon som känner någon spåtant?
Thomas har under en veckas tid slarvat bort både sina nycklar och förlovningsring.
Nycklarna hittade jag i hans jobbyxor(som han kollat i redan) men ringen är puts väck!
Tänkte jag skulle ta ett ryck imorgonförmiddag och leta genom ovanvåningen ordentligt, hoppas på fet belöning om jag hittar den!

Dopet var fint, Isabelle var så snäll och go hela tiden.
Vi kommer inte ha något dop i kyrkan för vårt barn, det känns lite fel att tvinga in ett barn i en tro som man inte själv ens tror på.
Thomas har inte varit med i Svenska kyrkan på länge och jag ska bara få tummarna loss och gå ur, känns inte så lönt att betala för något jag inte tror på!
Lite kul med sådana som håller med om att det är hyckleri, men som i nästa sekund säger "självklart ska vårt barn döpas".. fattar absolut inte logiken i det!

Nu ska jag baka cookies!
Det var längesen jag gjorde sådana så det får bli frysens nästa påfyllning!

Kommentarer
Postat av: TN

Du kan lugna dig med det, jag har full koll på mina tillhörigheter :) Ringen sitter fint på fingret...

2009-08-31 @ 08:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0