regnigt!

Idag har der regnat sedan jag vaknade, men jag tycker det är ganska mysigt med regn faktiskt!

Thomas fixar i köket med en bänkskiva, turligt nog hittade han en alledes ny bänkskiva i förrådet som han nu ska såga till!

Vi tog lite nya foton på mig innan idag, men jag kan inte öppna programmet där jag redigerar bilderna,
så jag kan inte göra dem mindre, och därför kan jag inte lägga upp dem nu!
Men de kommer!

Kan dock lägga upp en bild från onsdags när jag bröt ihop i soffan av värk!

Jag sitter och storgråter och Thomas rusar iväg, kommer tillbaka med kameran.

Jag - Tror du verkligen jag vill bli fotad nu??
Thomas - Nej, men jag vill bara att du ska kunna se sen hur duktig du är nu!

♥Han är allt bra söt ibland!♥

Som ni ser är mina fötter svullna som bara den.
I normala fall sticker mina anklar ut riktigt mycket, både på insidan och utsidan.


Maja har haft värsta festen i trädgården inatt, ligger 2 halvätna fåglar på gräsmattan.
Jag måste köpa nytt halsband till henne, hon har nog fastnat någonstans inatt så det gått av.
Det hon hade var perfekt med en liten knäppninng som gör att om hon fastnar så knäpps det upp istället för att hon stryps! Dessutom var det en liten tub där man skriver telefonnummer till ägaren om hon kommer bort.
Känner jag Maja rätt behöver jag dock inte stressa med att åka iväg och köpa nytt,
dels eftersom hon intagit min säng och verkar tycka den är helt okej att spendera dagen i,
och dels för att det regnar ute och regn är inte hennes favoritväder!


Jag har tryckt lite kläder åt bebis i förmiddags, kul att ha lite kläder som inte alla andra har.
Faktum är att vår bebis inte har så mkt kläder från HM, Kappahl, Lindex osv.
Skönt tycker jag, trist som sören med dessa kläder som alla ungar har!



Nae nu ska jag fortsätta med maten!
Jag håller på att göra pyttipanna på kycklig och korv(man tager vad man haver).






Kommentarer
Postat av: Marie

ååhhh.. stackare.. men snart är det över! Då har du en liten guldklimp att mysa med.

Du e duktig!! You go girl!

2009-08-16 @ 05:54:21
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0