Rabarberkräm

Snart ska jag göra rabarberkräm, det är så friskt och gott!
Vi får väl se om det blir bra, har aldrig gjort det innan...

Thomas kom hem  lite efter 1 inatt och väckte mig, tackar... sen hade jag supersvårt att somna om igen..

Har ju helt glömt att berätta om katten och magen!
Maja är inte en speciellt kelig katt, men varje natt har hon legat tätt intill min mage sedan honn kom hit. När jag går på toa blir hon orolig och direkt när jag kommer tillbaka till sängen kryper hon upp i famnen på mig.
Jag skulle rätta till täcket en natt men det gick inte för hon var så snabb tillbaka på plats!
Det är tydligt att hon känner av att jag är gravid, ganska mysigt!♥
Tror bebis gillar att ha en spinnande katt att lyssna på med för hon blir helt lugnt när Maja ligger mot magen..

Nu ska jag städa efter mig i köket, krämen är klar och frukosten avklarad!

Om ett tag ska vi åka och kolla barnvagnen, spännande!!!
Blir det köp kommer bilder i eftermiddag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0