oj..

Vaniljbullarna blev bra, men stoora!
25 stora bullar bakades ut, kände iofs på mig att de skulle bli stora men jag orkade inte göra så många.

Kanelbullarna får vänta till ikväll om det blir några idag, nu är det bakpaus!



Igårkväll hickade bebis jättemycket, första gången Thomas kände det!
Skönt att det var aktivitet där inne för dagen innan kände jag inte alls något på hela dagen, man blir ju allt lite nojig!
Idag är det 44 dagar kvar till beräknad födsel, men jag gissar på längre tid!
Inte för att jag så gärna vill det, bebis får gärna komma ut tidigare, men jag hara bara på känn att det kommer bli senare!
♥Oavsett vad så längtar vi enormt mycket efter den dagen♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0