Morrn!

Nu har jag ätit klart min frukost och är påklädd och väntar mest på att klockan ska gå!

Måste klaga lite på er, mina kära läsare..
Ni kan väl kladda ner en kommentar när ni ändå är här inne!


Jag behöver hostmedicin, denna rethostan jag fått är ju inte liite irriterande!


Katten fångade en fågel igår som hon stolt kom in och visade oss, sen gick hon ut med den och smaskade i sig den på gräsmattan!
Sen stack hon iväg på nya äventyr och har fortfarande inte kommit hem.


Nu ska jag borsta tänderna och göra klart håret sen ska jag köra till jobbet.
Jepp, köra!
Jag har mammas bil idag, värsta lyxen att slippa bussen!!!



Nu kom förresten katten!

Kommentarer
Postat av: jessica

Hur går d på jobbet nu me alla dina timmar? haha..

snart e det dax för BF..så skoj. Man e ju knappt nyfiken va det blir namn heller juh..hehe

2009-08-13 @ 12:55:07
URL: http://jessivega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0