Morning!

Uppe med tuppen som vanligt, har sovit superdåligt inatt, denna ischias går mig på nerverna!

Det var trevligt hos kusin Maria igår, träffade mina släktingar från Växjö som jag inte träffat på hur länge som helst!!
Moster(Marias mamma) berättade att för exakt 27år sedan satt min mamma där på altanen och svettades och var stor som ett hus, för lilla jag låg i magen då!
Jag var beräknad i mitten/slutet av sep, precis som vår lilla bebis är, så på Marias 3års kalas var mamma lika långt gången som jag är nu när Maria firar 30 år!
Vi stannade inte så jättelänge, åkte hem och la oss i sängen och kollade på en film istället..men båda somnade rätt snabbt..hehe..


Undrar vad denna dag har att erbjuda, i eftermiddag ska vi dock träffa Thomas mamma och hans faster Elisabeth. Blir nog att vi turar lite, gott med pölse! haha...


Nu ska jag äta lite frukost, men först släppa ut katten som ylar!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Ja, jag läser ju din blogg.. du skriver ju saker du gör där =)



Jodå allt är bra, spännande att vänta på bebis som kan komma när som helst nu, hihi!

2009-08-02 @ 10:46:28
URL: http://marlenesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0