Kräftkalas!

I eftermiddag/kväll är det kräftkalas här!
Jag har nyss ätit frukost för andra gången idag, jag åt en macka innan sen körde jag iväg och solade lite och när jag kom tillbaka blev det gröt!
Nu ska jag duka inför skivan sen ska jag faktiskt lägga mig och sova 1-2 timmar! Annars ser jag ingen möjlighet att hålla mig vaken ikväll!


Det finns en annan kolsvart katt här på gatan som har ett rött halsband. Denna katt är identisk med Maja, samma kroppsform och färg!
Maja hade också ett rött halsband innan men blev av med det en natt när hon var ute.
När jag körde iväg innan ser jag denna andra katten för första gången så jag stannade bilen och gick ut och tittade på katten, tänk om vi hade "fel" katt hemma!!!
Men hon lyssnade inte alls till "Maja" och det gör Maja.
Körde hem igen och på soffan ligger latmaskMaja och jäser! Jag ropade "Maja" och hon tittade motvilligt upp.
Sen kunde jag åka iväg igen!


Nu är det hög tid att sätta igång här inne, Thomas gör fint därute!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0