kräftjakt..

De kräftorna Thomas ville ha verkar vara svåra att få tag i..och vi är ju ute i god tid precis som vanligt!
För mig räcker det med lite räkor, är inte så glad för kräftor ändå!

Jag har fått gjort lite nytta här hemma, men det är så segt för allt går så sakta för mig nu!!!
Har iaf städat undan allt skit vi hade i matrummet så nu ser man faktiskt HELA bordet!
Även torkat glasbordet i vardagsrummet så nu ser det inte frostat ut längre..hehe..
Städat toan här nere har jag också hunnit med, men efter det blev jag helt slut så jag satte punkt där!

Nu ska jag steka köttet till kvällsmaten.
Kan lika bra förbereda så mycket som möjligt så vi bara kan äta sen när T kommer hem om 1½ timme typ.



Avslutar med en bild från somras!

Innan Britneys konsert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0