Kim Larsen

Nu är Thomas borta på Sundspärlan(som vi bor granne med typ) och kollar på Kim Larsen med sin pappa och bror.
Det hörs rätt bra här med så jag är också med känner jag! Haha!

I eftermiddags tog jag bussen till Maria Park och hämtade en pratglad Alva på dagis, på bussen in till stan upprepade hon allt som sades i högtalaren..hehe..
Vi kom hem här och hann bara dricka lite saft och hämta bröd i frysen innan Cecilia kom!
Kanelbullar och negerbollar bjöd jag på, gott gott!
Sen satt vi och snackade skit i soffan ett bra tag!
Den 11 sep är det beräknat att hennes bebis ska komma, så vi kommer ju gå hemma samtidigt.

Nu ska jag gå upp och lägga mig i sängen och läsa tänkte jag.
Imorgon har jag inget plannerat mer än att klippa mig 19.30, skönt!
Jag ska bara ta varje timme som den kommer och verkligen njuta av att kunna vila när jag vill!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0