Kan inte tänka mig något värre......

Tänk att av misstag döda ett barn, ännu värre, sitt eget barn!!
HD
svd
Aftonbladet




Jag vilade lite innan när Thomas var nere i stan, slappt! Sen när han kommit hem och var ute i sitt gym så somnade jag på soffan och sov 1 timme, mycket skönt!

Thomas är nere i stan nu och kollar Hammarby - HIF på O'learys, själv nöjer jag mig att lyssna på radion/läsa på nätet!
HEJA HIF!


Vi har tänkt om igen angående babyskydd(bilstol), vi kommer inte hyra hos IF utan vi köper begagnad istället!
Blocket is the shit!
Tips på märke och modell mottages gärna!!!




Kommentarer
Postat av: Linda

Hej..

Jag tycker INTE ni ska köpa beggad bilbarnstol..

Man vet aldrig om den vart utsatt för en krock eller annat..

Köp allt annat beggat men inte den, för säkerhetens skull..

Så har iaf vi gjort. Och tycker att det står på de flesta sidorna oxå.

Men sen är det självklart upp till var och en hur man vill göra..

Men om man ska "snåla" (spara in) på nåt så ska det inte vara säkerheten.

Bättre köpa beggade kläder först året då :) eftersom de använder dem så lite och för att de oftast har så många olika plagg. Och växer ur dem snabbt.



Nu har jag lekt mamma tillräckligt :)

Bara lite tankar och funderingar från mig...

Ni gör självklart som ni vill!! Lycka till!

Kram



2009-08-04 @ 01:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0