gnällfritt!

Fick höra en kul grej igår..
"jasså har du ont?? Det hade jag ingen aning om, du gnäller ju aldrig om det?"
"Nej? Jag tycker gott jag kan bespara omvärlden med mitt gnäll"
"Oj du är nog den första gravida som inte gnäller!! Starkt jobbat, beundrar dig!"

Så sant som det är skrivet, jag har svinont ungefär varje dag, sover inte på nätterna ordentligt och nu har jag dessutom blivit förkyld på köpet, men är det verkligen kul att läsa om mina krämpor? Nae, tänkte väl det...
Men på tal om krämpor så sitter jag nu och väntar på att doktorn ska ringa, hon ska ringa mellan 8 och 9(eller kanske det var 8.30-9) och sen ska jag bädda ner mig igen och sova en stund igen!

♥Beställde babyskyddet igårkväll. så det borde väl komma nästa vecka!♥


Nu ska jag göra lite mannagrynsgröt och sätta mig och äta frukost och invänta samtalet från doktorn!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hej! vad kul att du lämnade en kommentar efter dig!



och det där med att inte gnälla, sån är jag med! haha min man fattar liksom inte hur jobbigt jag haft det emellanåt eftersom jag inte säger det hela tiden. Medan han höll på att avlida när han hade ryggskott i 3 dar, guuuud vad alla fick höra det hela tiden. ja det känns ju till och med fortfarande fast det var 2-3 veckor sen haha!

det finns nog en anledning till att vi kvinnor föder barnen och inte dom =)



kram!

2009-08-06 @ 10:19:05
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0